torsdag den 23. juli 2015

Fotocelle koblingsskjema

Testen har sekunders forsinkelse så det er tid til å forlate installasjonsstedet for å kontrollere funksjonen. Konstruksjonen gjør at sprutsikkerhet opprettholdes uten bruk av nipler og pakninger ved kabelinnføring. Vi fikk rehabilitert hele det elektriske anlegget i huset vårt for et halvt år siden.


I den forbindelse fikk vi montert utendørs stikkontakt ved inngangsdøren slik at jeg selv kan koble til utelampe når sjefen bestemmer seg for hva hun vil ha der. Nå har hun bestemt seg for innfelte spotter i taket over .

Bevegelsesmelder med fotocelle IS 130-Hvit STEINEL. Fotocelle for utendørsbruk. Registrerer lysstyrken i omgivelsene og tenner tilkoplede lamper automatisk når skumringsnivået er nådd om kvelden og slukker dem igjen i grålysningen om morgenen.


Egenlyskompensasjon, dvs. Den mest strømbesparende løsningen får du ved å styre lyset etter bevegelse. En bevegelsessensor tenner lyset kun når det er mørkt og den oppfatter bevegelse innenfor sin detekteringssone.


ELKO ljusrelä är speciellt framtagen för utebelysning till privata villor, garage uthus eller dyl.

Ljusreläet kan också användas till större anläggningar ihop med hjälprelä. Ljusreläet är försett med utvändig justering av ljuskänsligheten och signallampe för indikering av. Kobling av bevegelsessensor.


Elektronikk: Heisann, Jeg har kjøpt en bevegelsessensor som skal kobles til enn lampe i garasjen. Da er det mye lettere og ikke minst billigere å styre det hele direkte med en fotocelle. Intet behov for kontaktor. Jeg lurer på hvordan dette kobles opp.


Jeg har ikke tenkt å koble dette selv opp da jeg ikke har fagbrev, men jeg lurer bare på hvordan dette gjøres praktisk. Altså nøyaktig kobling av det hele. Skole og leksehjelp: Hei! Jeg holder på med en oppgave, hvor jeg skal ha utelys med en stikk under hver lampe.


Elby har et godt utvalg av fotoceller. Steinel og Elko til gode priser! Alle fire lampene skal skru seg på og av ved hjelp av en fotocelle , men på natten, dvs mellom kl. Beskriv hvordan du vil utføre jobben.


Les tester og omtaler før du skal kjøpe på nett.

Malthe Winje Automasjon AS. Direkte kobling mot lyskilde. AZ-1PLUS Føler for innfelling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...