mandag den 31. august 2015

Kølepasta cpu

Vi vil i denne video vise tre af de mest. Hos CoolerKit finde du Danmarks største udvalg af kølepasta til CPU , grafikkort og chipset. Du finder kun de mest populære og højtydende kølepasta i vores sortiment. Er du i tvivl om hvad der er den mest effektive måde at påføre kølepasta ? Så se vores guide til påføring af kølepaste.


Klik her og find den bedste pris nu!

Få det optimale ud af processoren i din computer eller dit grafikkort. Her finder du forskellige typer kølepasta alle ideelle til at bruge i en computer. Kan bruges på alle overflader og tørrer ikke ud.


Jeg har aldrig prøvet, at skifte en CPU før. Jeg ve at jeg skal have fat i noget kølepasta , men hvad er bedst, at benytte? Når jeg skifter CPU , vil jeg så opleve nogle problemer med den nuværende Windows installation?


ForuHvordan fjerner man kølepasta ? Den typiske levetid for kølepasta er 2-2½ år før effektiviteten kølepastaen forsvinder pga. Derfor anbefaler vi altid ved blæser udskiftning af .

Det er helt korrekt, at man kan komme for meget kølepasta på. Hvis du prøver at forestille dig, at man zoomer ind på køleren med et microskob, vil dens overflade ikke være helt jævn. Altså vil der på microplan komme lufthuller mellem cpu og køler. Det er disse hulle der skal udfyldes med kølepasta.


Leveres i praktisk tube - nok til mange ganges brug! På lager - dags levering (bestil inden kl. 21:00). Billigste privatfragt 2kr. Afhentning – Tjek lager status her . Kølepasta , lysegrå pasta, varmeledningsevne: 12.


Undgå overophedning med kølepasta. Få ting er vigtigere for din computer en at hardwaren har det godt og det er derfor afgørende med tilstrækkelig køling. Uden køling risikerer du overophedning og det kan hurtigt få din PC til at lagge og i sidste ende kan det betyde at du må udskifte dyrebare komponenter.


Due to the special compound of the paste the. Bruger man derimod dråben som er klart den . Thermal Grizzly Conductonaut Liquid. Hvad skal jeg bruge for at fjerne kølepasta fra min CPU. CPU kølepasta metal, gram.


Ville høre hvordan jeg renser min CPU for det gamle kølepasta som der sidder på.

Men umiddelbart er CPU det eneste man kunne finde på at udskifte. Man skal jo ikke se på besværet ved udskiftning, men på hvor god ydelsen er. Det samme kan man sige om vandkøling.


Denne pasta er fremstillet til at give optimal varmeoverførsel fra PC til køler. Den vil ikke tørre u hærde eller smelte selv efter lang tids udsættelse for temperaturer op til 1grader Celsius. Tørre ikke u hærder eller smelter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...