torsdag den 3. september 2015

Led pære lyser når slukket

Nu er det så sådan at selv om der er slukket for kontakten, så lyser alle pærerne svagt. Jeg er ikke elektriker og har igen anelse om hvad der . LEDs er ultra-effektive, og lyser allerede ved få mikroampere. Hvis de lyser meget svagt, skal du ikke blive alt for bange, det er ufarligt.


Jeg har skiftet fra 30W halogen til 1W LED.

LED pære slukke ikke helt? Spørg Læserne: Hvorfor lyser dioderne, når de er slukket? Nå, men i forbindelse me at jeg . Krybestrøm er, når der ligger og pulserer en lille strøm på nettet, men ikke nok til at aktivere vores hverdagsapparater, halogen eller glødepærer.


Er det målt at det er helt dødt på tilførselssiden når disse lyser ? Og konstatert at det ikke er noen jordfeil som kan lure deg? Noen lysdioder kan gløde litt veldig svakt etter at de har blitt slått .

Den øvre lyslista lyser veldig svakt når den er slukket via endevender, men slukker helt når servicebryter er slått av, så polt brudd funker. Den under speilet som er koblet i serie etter lampa over speil, har ikke antydning til lys når det er avslått. Men kan en Mohm gøre det er problemet nok ikke så stort.


Hvordan sætter man så lige en modstand parallel med pæren i praksis for at det skal være en lovlig installation ? Kondensatoren monteres ind over tændledningen og nul ledningen til den første lampe på stregen. I går hadde jeg en merkverdig opplevelse, da jeg gikk inn på soverommet mitt, så jeg at lyset i taket lyste med ca. Grunnen til at dette var litt merkverdig var at lysbryteren var slått av!


Prøvde å slå på lyset, og da kom lyset med vanlig styrke, slo det av igjen og . Installationen er lavet sådan så der er lys i glimlamperne i afbryderne, når lyset ikke er tændt, hvilket får mig til at tro at 0-lederne er fase for spænding til afbryderne, når lyset ikke er tændt og at det skifter, når. Vi har og den runde touch dæmper fra LK, og led spot i stuen. At der kan komme lidt krybestrøm igennem en dæmper selvom den er slukket. Blandt andet former de numrene på digitale ure, videregiver oplysninger fra fjernbetjeninger, lyser ure op og fortæller dig, hvornår dine apparater er tændt.


Og når pæren så har et meget . Hej Min lampe i poolen er led Watt men den lyser ikke særligt kraftigt og nogle af dioderne står og blinker ? Vil høre om det kan være rigtigt at man ikke kan sætte en lampe med en led pære i en IHC wireless stikkontakt uden at pære flikker når man slukker på stikkontakten. Jeg kan husk at jeg havde en.

Watt, lyser den svagt, når stikkontakten er slukket. Lysstofrør er kendt for deres flimrende lys – ikke bare når du tænder det, men også mens det brænder. Lyset skifter heller ikke . Disse gjør om 2volt til likestrøm med en spenning og en strømstyrke som er tilpasset selve LED- komponentene i pæra. Dermed er du garantert at det fungerer rent .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...