torsdag den 3. september 2015

Modstand til led 230v

Kondensator til reducering af krybestrøm til bla. På den måde undgår du at dine LED pærer lyser selvom strømmen er afbrudt. Hej jeg har et problem med mit led belysning. Synes så at de 6x50W pære der sidder i bruger lige lovlig meget, så de bliver lige skiftet til nogle LED 3W.


Sætter alle i, og så tænder de. En dummy belastning er ikke en knaldet pære liggende på loftet, men kunne være en modstand med et forbrug, som gjorde at dit system virkede. Jeg har brug for at tilslutte LED til 2volt, med så lidt elektronik som muligt. Re: LED tilsluttet 230V , Benny Andersen, 12/18/ 4:PM.


Ja det kan du sagtens - leds i. Se vores guide her på Dioder-online Vi har Danmarks største udvalg i LED ! Til følgende spænding ville følgende modstand være passende (Tommelfingerregel):. Vi vil gerne finde ud af hvilken modstand vi skal bruge, hvis vi skal tilslutte en lysdiode til 12V Så kigger vi i . Hej folkens,Jeg har læst lidt forskelligt her på forummet om de muligheder, der er for at dæmpe 230V LED -moduler af forskellig slags. Så vidt jeg kan se, er mange endt med at bruge Eltakos produkter. Med den løsning kommer jeg dog til at savne scenariemuligheden. Min installation består af en wireless controller, . Det er 230v spot philips master led 4w det skal lige nævnes at det er version mine dæmpere.


Har os hørt man ku sætte en lille ohmsk modstand ind på lanpeudtaget så sku det os afhjælpe problemet. Har du fået din lysdæmper til at fungere med kondensatoren? Modtand til diode sælges billigt online hos Ecoligt. Se hvilke modstande vi sælger, og køb den rigtige modstand til dine dioder. LED i forsænket forchromet fatning.


Lysdioden er med formonteret modstand for direkte tilslutning til 230V.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...