torsdag den 12. november 2015

Thansen sikringer

Sikringer - HiFi montering - HiFi til din bil - Autoudstyr - kæmpe udvalg i biludstyr og biltilbehør - Alt til din bil - samlet ét sted - thansen. Køb Sikringer 15A - stk. Pærer og sikringer hos thansen.


Fladsikring Mini ATS hos thansen. Hvad med Thansen , Halald Nyborg, bilbixen eller den lokale elektriker ?

Hvor kan man købe glassikringer henne? Det skal helst være en fysisk butik , og den må meget gerne ligge i Svendborg. Har de sådan noget i T-Hansen måske? Jeg har sprunget sikringer i mine Cerwin Vega AT-100. Keramiske sikringer hos thansen.


THansen 12v dyppekoger er på200w. Ved v trækker den ,A. Og modstanden er lidt under ohm.

Forhåbentlig udløser din sikring før der sker alvorligere ting - de fleste sikringer på 2V er enten eller ampere. Jeg gider ikke billigt skrammel som ikke ryger ved overbelastning (det er nærmest normen for billige t-hansen alu sikringer ). Jeg gider simpelthen heller ikke de der alu, der sidder i - alu er på alle måder en dårlig løsning i en potentiel fugtig boks med kobber ledere. Det lyder vist rigtigt nok. Men jeg købte bare den som var nogen lunde ens. Tror forskellen med den ved Thansen , var at de havde større time-delay, tror jeg det hedder.


Vi har revideret årsregnskabet for T. Hvis valutapositioner anses for sikring af fremtidige pengestrømme, indregnes værdiregule- ringerne direkte på . Overskriften siger det hele. Bor midt i Aalborg, og skulle gerne bruge sådan en sikring til mit dythorn - helst i dag :) Kom med nogle bud på hvor jeg kan f. Problemet er at jeg er værnepligtig, så det er ik så tit . Se certifikat med information her. Certificeret af: Camilla.


Og ja HUSK sikringer på ethvert kabel. I min campingvogn er der monteret en afbryder som thansen til moveren hvor skrammel under en sofa ville kunne kortslutte den. Det er min plan at erstatte den med sådan en batteriadskiller istedet til moveren, og samtidig montere en ekstra til batteriet så man .

Min mutti havde lige et Cewin vega LS-hun ikke skulle bruge mere, som jeg så har overtaget. Jeg ved at Hi-fi klubben garanteret har nogle, men der er langt til en hi-fi klub fra hvor jeg bor. Så ville lige høre om der er nogen af jer . Min sikring er i øvrigt vist nok en 64A i tavlen. Har også erfaret at en håndfuld sikringer (og 16A, store og små) er rare at have med.


T Hansen kabel du henviser til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...