tirsdag den 10. november 2015

Trailerstik harald nyborg

Køb 7-POLET STIK SORT online på harald - nyborg. Vi forhandler flere forskellige adaptere, der for eksempel kan forbinde polet bil med polet trailer. Køb TRAILER TESTER MED ADAPTERE online på harald - nyborg. Køb dine stik og kabler her!


Vi har et stort udvalg af stik, kabler m. Her kan du købe alt du skal bruge af reservedele til trailer.

Nu kører jeg en del med trailer, og derfor irritere det mig at lyset opfører sig helt tosset. Har købt led lygter hele vejen rundt på traileren uden canbus og har nu købt en ny bil med canbus. Har haft prøvet at købe led canbus adapter fra Biltema.


Det billige lort du kan købe hos t hansen og harald Nyborg dur ikke. Elementært (kære Wattson) Skru først omløberen som låser for træk i kablet af. Kan man få en adapter til for det er ikke. Ledningsdimensionen er meget vigtig!


Når jeg kører med trailer bruger jeg en adapter til 6fra. Har gammel 7er trailerstik på bilen og polet og smurte med masser af silikone, hvilket gjorde at plastikken og stikben så glatte, at klappen der.

ABS stik, trailer stik (og mange andre steder med fugtudsatte stik) bor et hul og sprøjt det ind til det løber . Jeg går ud fra det er alm. Harald Nyborg uden problemer. Sammenlign priser og læs anmeldelser af trailer stik Trailere. Klik her og find den bedste pris nu! Lygtebommen er monteret med et trailerstik , s den kan afmonteres ved is tning af b den.


Det var eddermanme nogle dyre lygter. Er det ikke det samme med skurvogne. Sidst jeg trak en skurvogn ringede jeg til politiet og de sagde at en trekant bagpå og lys monteret ville være fint for dem.


MEN der findes ingen brugsforviring mht el-tilkobling. Sådan her skal det kobles. Der er både nummerkode på stikkets ben og farvekode på kablerne der sikre korrekt tilslutning. Har fundet det her kabel som det eneste jeg kan finde.


Hey Bejamin det med en blå ledning og det forstår jeg ikke helt? You live more in minutes, . Her sælges trailer dele og trailer tilbehør til en billig pris. Find trailerhjul og trailerdæk på tilbud her.


Problemet er dog at der på det 13-polede trailer-stik er aktive poler, hvor der på omformeren kun er 7. Det betyder at den 8ende pol som styrer trailerens baklys ikke bliver aktiveret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...