fredag den 29. januar 2016

Brugt variotrafo

Transformator, transformer, omformer, ringekerne trafo, primær 2volt , sekundær 3-5-V, 12V, 24V AC og DC. Der medfølger prober og manual. Fabrikat: Scopex, type 4D 10 . Ved ikke så meget om den.


Stort udvalg af diverse elektronik.

Køb og salg af alt fra symaskiner til opladere i hele landet. Find dit næste elektronikkøb billigt hos GulogGratis. Her finder du brugte transformatorer, f. Hey Nu ved jeg godt det ikke er en markedes gruppe, men det er nu nok det bedste sted at spørge alligevel.


Nogle der ved hvor jeg finder en god billig vario trafo på en 5-10A 0-230V gerne brugt. AUKTION: Kraftig transformer sælges (ej brugt ). Hej Jesper Jeg har stadig omtalte variotrafo , som vist på billederne, til salg.

Skal bare kunne magte et par hundrede watt. Fra et nu nedlagt værkste har min far reddet en philips variotrafo. Jeg har tit ønsket mig sådan en til opstart af forstærkere. Her er lidt billeder af skønheden.


Og intet af det bliver nogensinde brugt. Den Sonny forstærker jeg fik af en kammerat gik i stykker og jeg har ikke modificeret den over hove jeg renset den og blæste den ren, startede den op flere gange på min variotrafo efter den havde stået nogle år uden at være brugt , en da jeg skal skruge ned for forstærkeren og jeg drejet volumen stele . Find nyt og brugt indenfor Andre elartikler og elektronik til billige priser på DBA. Det legendariske OZ2CPU Pic programeringskit. Sælges på vegne af vores afdøde formand Bjarne. Bo Skille- vario trafo.


Det er samlet og ikke afprøvet. Når disse forhold er i orden - så er man faktisk der, hvor der i de fleste tilfælde ikke længere er brug for en vario! Dette er faktisk hvad jeg har brugt den til! Märklin Hkører i dag på vekselspænding via en variotrafo.


Derfor står toget og brummer, når man forsøger at køre med det.

Er der nogen som ved om man kan . Har nogle afskaldninger op forpladen men virker fint. Er temmelig tung, så den skal helst hentes. Kondensatorerne på printet er Cerafine.


CRC er Takman Carbon w. Hvis ikke andet er anført, er det brugte rør fra velfungerende anlæg taget ud af drift, eller fra testopstillinger. Stk x 2nye med tasker stk x2uden taske ny stk x2brugt den ene mangler krog til stang det er let at skifte banner eller sætte andet på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...