fredag den 27. maj 2016

Kraftig 12v elmotor

V kraftig el-motor Dansk fabrikat. Volt el-motor , HK, har aldrig været brugt, men stået på lager i over ti år. Annoncer med El Motor 12V på DBA. Stort udvalg af El Motor 12V til billige priser.


På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte varer til salg. Find great deals on eBay for 12V Motor Heavy Duty in Electric Motors with Less Than 0.

V DC Motor High Torque Electric Power Turbo Reducer Worm Geared Reversible. GPS-udstyr med en kraftig ydelse klæder dig godt på til den meget populære udendørs hobby geocaching! Lille men kraftig gearet DC motor til 12V. Modelbil - Motor - Børsteløs. Fås med forskellige hastigheder (RPM) og styrke.


Ny svensk oplader til Lithium 12V batterier. Giv dit spil en overhaling. Opdateret: Verdenspremiere på ny dansk el-motor.

Gang i salget af el-motorer. Ny danskbygget el-båd til (forkælede) børn. Rul din asymmetriske gennaker strammere. Trollingmotor, 12V Let og effektiv 12V elmotor til små fiskejoller og gummibåde.


Furltec til genakkeren - nyt fra Karsten . Enkel betjening med fem fremadgående og bak hastigheder. Lillepigen skal snart have en lille sæbekassebil og jeg vil lave den med elmotor. I første omgang pønsede jeg på at lave den med en motor fra en volt boremaskine, men jeg tror ikke den er kraftig nok. Så ideen går mod en viskermotor fra en bil. Der hvor udfordringen ligger pt.


BOSCH API V 3W med hallsensor. Kraftig elektrisk båtmotor 55LBS Volt Fabriksny elmotor till kampanjpris Kraftig elektrisk bå. Som nogen af jer ved går jeg og leger lidt ole-opfinder en gang i mellem og til mit nyeste projekt skal jeg bruge en lille men kraftig elmotor. Disse nye pumper er udstyret med en kraftig el-motor med lang levetid. Hvor får jeg tak i noe enkelt som går på 12V ? Og hvordan regulerer jeg det hele?


Jeg regner med at noen her har hatt et lignende prosjekt selv og det vil jeg gjerne høre om! Alle ideer og forslag mottas med takk :) Lav kostnad (~gratis) settes spesielt stor pris .

Great replacement for the rusty or damaged DC gear motor on the machine. Jodå, är just i bilen jag ska ha den, men eventuellt har jag hittat på en motor. Inte riktigt lika kraftig men den duger nog.


En gammal fin Bosch motor gjord för något tyskt gräsklipparagregat eller vad det var. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...