torsdag den 28. juli 2016

Thansen loddetin

Køb Loddetin 2mm 75Universalværktøj hos thansen. Autokabel Ømm , 5M rød. Andre forumemner med loddetin hvor? Hej er der nogen der kan hjælpe mig me hvorfor man siger det skal være karosseritin man SKAL bruge og ikke loddetin.


Jeg køber mit loddetin hos Thansen.

TAK 10 Wiliams 8 EQMontering, Qcam . Jeg har engang haft nogle små plast rør, lige som klar krympeflex bare med lidt loddetin midt på. Følger: Emner: Svar: 30. Jeg lodder tit kabler på mit arb.


Vi bruger almindeligt lodetin og lodekolbe. Jeg ved dog godt hvordan man lodder og har gjort det en del, mangler bare noget fornuftigt loddetin til rimelige penge. Kender ikke det fra THansen , men loddetin til elektronik, købt i en elektronikbutik?


Min mekaniker sagde i dag at han umiddelbart kunne se kølevand nederst i højre hjørne af den.

Så jeg tænkte om man kan dække et evt. Min første tanke er at få hjemme svejset et hul tæt. Skriver lige til dig hvis ikke de har noget. Kommentér på: Hvor kan man købe 1mm loddetin henne.


Vis besked når der kommer nye svar til emnet. Hvis du skal lodde en ledning på et print fx, tager du først lidt loddetin på det sted på printet, ledningen skal sidde, og lidt loddetin på ledningen. Køb loddekolbe og loddetin og derefter opvarmer du loddetinet med kolben.


THansen har en loddekolbe til kr, som er helt fin til formålet. Til kabler og ligende, kan du sagtens smutte i Thansen og købe deres til kr. Der følger endda loddetin med. Jeg har kunnet skifte komponenter i en forstærker med den, med fine konkave lodninger.


Fri fragt ved køb over 1. Sammenlign priser og læs anmeldelser af Elværktøj tilbehør. Klik her og find den bedste pris nu! Et lille stykke smergellærred el.


Sandblæs det, giv det noget rust eater (Turtle Wax, kan fås hos T.Hansen ), grundmaling, spartel og lak.

Så skulle det være godt Men det bedste er,. Enkelte legeringer har tin, bly . Du har jo allerede haft gang i loddetin på TMC antennen, så hvorfor ikke lige fuldende det med at fjerne stømstikket?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...