onsdag den 31. maj 2017

Virker fm transmitter

Det du skal være opmærksom på er jo at det er begrænset hvor kraftigt et signal der sendes. Synes du selv, at dit eget musikudvalg nogle gange er bedre end det, der bliver afspillet i radioen? Er musikken der spilles i radioen bare ikke blandet godt nok, til at passe til din egen musiksmag?


På kun få minutter kan du tage tingene i dine egne hænder og blive din egen radiovært med lidt . FM sender til bilradio - recordere.

Har fået mig sådan en transmitter fra thansen. Er jeg kommet til at sætte noget til på min el. FM transmitter fra Aldi - recordere.


FM bluetooth senderen har et . Ved ikke om jeg har lagt tråden i det rigtige forum, vidste ikke lige hvor jeg skulle poste. Det er den nemmeste måde at høre musik på i bilen og det virker uden problemer. Finder og justerer en frekvens uden støj på radioen og indstiller den samme .

Hurtig levering, og virker godt med det samme, har ikke haft nogle problemer. Produktet virker fint, men jeg kunne godt tænke mig at der havde været en dansk brugsanvisning. Martin Bang Mariagefjord.


Sæt den i stikket og indtast . Vi har mange forskellige fantastiske radio-sendere, så spar penge med en online bestilling! Du indstiller bare transmitteren på en ledig frekvens og wupti, din musik eller telefonsamtale brager ud igennem bilens anlæg. Vil du kunne afspille al din yngslingsmusik fra din mobil ud igennem din bils højtalere?


Bluetooth Fm Transmitter , Bluetooth, Virker perfekt super lyd spiller bedre end de fleste Aux kabler da det er digitalt den forbildes via bluetooth til mobil android eller ios og så laver den et valgfrit Fm signal du kan finde på radioen alt du skal er at sætte den i 12v stikket. FM Transmitteren er yderst betjeningsvenlig og fylder ikke mere end en . Den har USB stik til opladning mikro sd . På denne måten blir det mulig å . Den TuneCast II virker med alle digital . Jeg lytter med hovedtelefoner gennem en Sony FMwalkman, model SRF- 16W, se billedet her. Det er en ældre sag, men virker sådan set fint.


Indstil blot FM -senderen til en frekvens der ikke sendes på og find samme frekvens på din radio.

Der har igennem tiden været deal-tilbud. Prisen spænder fra 400. Virker til alle enheder med jackstik. Av og til virker produkter rett og slett geniale. FM - transmitter til bilen.


Oplader effekt, Watt (5V ved 1A). Vikt, g, 14g fjernbetjening. Produktgaranti, Garanti enligt konsumentköplagen. Hane, Normalt Bil strøm stik. Hona, Micro SD kort plads.


Det jeg er ute etter er å finne en. Oppsettet funker hvis det er en bruker og flere radioer, men virker egoistisk og tungvint hvis det er flere brukere. Are you tired of being restricted to commerical radio stations only when you're out driving? Jeg har ikke oversikt over .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...