tirsdag den 29. august 2017

Biltema sikringer

Godkjent som skillebrytere. Med LED som lyser når sikringen er gått. Plasteske med assorterte sikringer , stk. A, A, og A, samt stk. Sikringsverktøy medfølger.

Med andre ord produkter som enten ikke er lovlig i nye anlegg, eller har begrenset bruksområde. Dessverre blir materiell av laber kvalitet ofte kombinert med . Mangler du sikringer til bilen? Det er typisk at bilen ikke starter eller noe viktig ikke virker når man har dårlig tid og ikke har nødvendig utstyr til å fikse det! Vi hos Mekonomen vil anbefale deg å være føre var og alltid ha nødvendige . Hva i all verden er det du skal koble opp siden du må ha egen sikrinngskurs i 4dager . I noen tilfeller har vi nok opplevd at billigprodukter ikke holder samme mål som dyrere, men like ofte har vi erfart at båtutstyr fra Biltema faktisk er bra.


Biltema er en gigant, og kan nok kjøpe inn store partier.

Foruten touchpanel og reléboks trenger du ledninger, sikringsholdere, sikringer , kabelsko og buntebånd. Elektronikk: Hei alle sammen! Jeg håper det er noen som kan hjelpe meg med noen spørsmål. Jeg har en dimmebryter, og her en kveld kom det et smell, og så ble det helt.


Så kom jeg på at det er sikringer inni bryteren. Har ikke ikea i nærheten dessverre, men skal på biltema i helgen, så kjøper nok der :) takk for alle tips :) Skulle egentlig ha bestilt på ebay for leeenge siden, men nå har jeg drøyd det så lenge at jeg er dritt lei av at hun åpner alle skuffer og skap :p trenger en løsning NÅ! De som er å få kjøpt hos bilstereo forhandlere er ofte mye bedre enn Biltema sine.


Men til en helt annen pris. Versjonen som både jeg og Kjellg linker til er mere egnet for ditt buk. De er faktisk vanlige Maxi sikringer å få opp til amp.


ANL sikringer , som sikringsboksen jeg og Kjellg linker til. Clas Ohlson-katalog ligger i postkassene. Mye moro for menn, men noen av produktene bør du holde deg langt unna, mener fagfolk DinSide har snakket med. Også butikkjeden Biltema. T (treg) betyr at sikringen tåler maks-belastningen lenger enn F (rask).


Dette har stor betydning i oppstart og toppbelastning. Takk for hjelpen så langt!

Hvor er det vanlig å handle slike sikringer ? Se bort i fra Clas, Biltema og slike har alt butikker De har ikke riktig . Antall i forpakningen, stk. Emballasjemål, 1x x cm. Generell kjøpsinformasjon. Biltema hadde bare en samleboks med 1forskjellige sikringer hvorav som jeg kunne bruke. Elfadistrelec hadde en nedbrutt hjemmeside og dermed kom panikken.


Men Ahlsell ser jo lovende ut - jeg sjekker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...