tirsdag den 26. december 2017

Icom prohunt basic 2 test

Jaktmarker och Fiskevatten har gjort ett om- fattande test av de modeller som står till buds in- för kommande jaktsäsong. Lafayette, Icom och Hunter pre- senterar rykande. Team Pro kan sända med 1-watt i tre steg där ,watt utgör. Icom Prohunt Basic är en rykande färsk nyhet som prestandamässigt hamnar.


Den perfekta radion för jägare som inte behöver så många finesser och funktioner. Leverantör: Swedish Radio Supply AB.

Inkluderade tillbehör: Bältesclips. Väska: Levereras i pappkartong. Bra är också den stora displayen där även pilotton syns. Instruktionsbok: Svenska. ProHuntBasic2_orange_lowres.


Den sitter som gjutet i handen, är lätt att använda och att bära. Den är certifierad för att. Men det verkar hopplöst :? Jag är så sjukt nöjd med denna radion förutom att den pajat nu !

ALLA hör mig och jag hör alla och kanonljud! Så jag är lite sur att den pajat så jag får väl ge upp att hitta en beg? Så det får bli en ny ist! Igår kastade min kinaradio in handduken så det är dags för ny 155:a. Jag jagar tyvärr inte jättemycket för tillfället men jag jagar i västra Sverige så det är ofta väldigt . Liten jaktradio med mycket kapacitet!


Perfekt för dig som vill ha en smidigare radio men med alla funktioner som en större, modern jaktradio. Jämför priser och läs recensioner på Walkie Talkies. Välkommen till PriceRunner! Den ton som laget använder är en. Lutar just nu åt Zodiac, dels för det är ett märke jag har hört talas om tidigare och att den är basic , vill inte ha för mycket onödiga funktioner att hålla koll på.


Duger det då med instegsmodellen eller menar ni att de är bäst under förutsättning att man väljer Albecom Xeller ICOM prohunt Advanced ? Radion har alla kanaler och funktioner som man söker i en modern jakt- radio samt även nya funktioner som ljudförstärk- ning och talförvrängning. Icom jaktradio har en generellt hög kvalite som gör att du kan lita på din jaktradio från år till år. Vi är så trygga med vår radio.


Väl mellan watt, watt eller watts uteffekt. Radion är vattentät och har alla kanaler och funktioner som man söker i en modern jaktradio. Dessutom finns även nya funktioner som ljudförstärkning och . Zodiac easyHUNT II 1MHz NU ÄVEN I 3-Pack.

Icom är en världsledande tillverkare av radiokommunikationsutrustning och är dessutom ett välkänt varumärke inom amatörradiokretsar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...