mandag den 10. september 2018

Hvilket højttalerkabel

Jeg er i gang med at upgrade mit setup, og vil derfor gerne have nogle forslag til nyt højttaler kabel (til fronterne). Planlagt upgrade: Marantz PM-KI Pearl Lite (til at trække fronterne) Dali Mentor 6. Upgrade sker for at løfte musiklytningen . Nok om det, er så småt ved at skulle have fundet noget ordentligt højttalerkabel til når jeg flytter. Det ville være dejligt med en afklaring.


Hvilke højttaler-ledninger er bedst?

Hey skal til at købe et scandyna 5. BW sub, men hvilket højttalere kabel skal. Apr More from forum. Tilbud på samme er kærkomment. Jeg skal bruge imellem 1og 1meter.


Apr I sidste ende vælger du gode højttalerkabler af een årsag: Du vil gerne have dit anlæg til at spille optimalt. Men det er ikke alti at det er de dyreste højttalerkabler , der er det rette match for dig. Eksempelvis kan man forestille sig et anlæg, der har lidt ekstra i bas og diskant området, hvilket giver en lyd med . Hej Lars Tak for svarene, hvilket højtalerkabel vil du anbefale og hvad koster det ca.

Kan det betale sig at skifte ensretteren også? Jeg går og tænker på at indkøbe rigtig højtaler kabel til mine SatSub-hjemmebyggede højtalere. Lige nu bruger jeg kvadrat ledning som bruges til biler, så mit spørgsmål er hvor stor forskel er der, og hvor fås det bedste billigste kabel. Der mange teorier omkring konstruktioner og materialevalg for et højttalerkabel , men uanset hvilke typer man er tilhænger af, er højttalerkablerne den kabeltype, der har størst indvikning på lyden i et samlet anlæg. Ved bi-wiring opdeler du signalet fra forstærkeren i lav- og højfrekvente signaler, hvilket kræver enten to sæt højttalerkabler eller et dedikeret bi-wire kabel, som på billedet.


Når du benytter et single-wire, fuldfrekvent højttalerkabel , kan den store elektriske energi fra de dybe frekvenser (bassen) påvirke de høje frekvenser i . Mange negligerer højttalerkabler og dets betydning i anlæg. Men valget af højttalerkabler har ikke desto mindre en kæmpemæssig betydning for selve lydkvaliteten i anlæg. Her finder du vores sortiment af højttalerkabel , samt udstyr til højttalerkabel.


Klik på en kategori for at dykke ned i vores sortiment. Når du skal vælge noget til at tilslutte dine højttalere med er der en del man lige skal tænke over. Hvor store højttalere skal der sluttes til, hvor langt væk fra anlægget er højttalerne, hvilken kvalitet . Danmarks største udvalg af kabler, bl.


Vi tilbyder et meget stort udvalg i højttalerkabler i alle prisklasser. QED højttalerkabler i metermål og termineret. Læs herunder nærmere om de forskellige højttalerkabler og find ud af hvilken løsning der passer til lige netop dit behov. Fælles for mange af vores højttalerkabler er at vores priser ligger imellem og . Du kan stort set bruge hvilket som helst kabel, bare det er tykt nok.


Jeg bruger 220v installations kabel til mine højtalere for tiden og på trods af jeg er så lydkræsen kan jeg ikke høre forskel.

Superbøjelige kapper, som giver en enestående fleksibilitet. Se alle specifikationer . Uanset kilden skal lyd før eller siden gengives via analoge højttalere eller hovedtelefoner , og det var faktisk højttalerkabler , som først fik nørderne op på . Når man arbejder med stereo -højttalere , kan du opleve, at de positive og negative højttaler ledninger ikke er markeret. Det er forvirrende og kan føre til uheld vende polariteten af talerne , hvilket betyder , at du tilslutter de positive og negative højttalerkabler til den modsatte forbindelsespunkter på stereoanlægget. Hvad vil være bedst at vælge til træk over meter til højtalere?


Den billige urene kobber i mmeller den rene kobber i mm2?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...