onsdag den 5. december 2018

Skjulte kabler til tv

Skjule ledninger bak lister? Hvordan effektivt skjule kabler ? Rør til kabler bak TV - ByggeBolig byggebolig. Hei, Laget du kun hull uten trekkerør? Var det problematisk å få trukket kablene?


Har selv en leilighet jeg ønsker å få skjult kabler mellom tv og tvbenk og høytalere.

Eller må jeg leie inn en profesjonell montør (finnes det)? Er dette noe jeg kan få til selv? Det blir ikke færre elektriske apparater i norske hjem. Men hva med alle kablene som skal til for å forsyne dem med strøm eller lade dem opp?


Altfor ofte ligger kabler , grenuttak og slenger på gulvet, mens stygge dobbeltkontakter tyter ut av veggene. Jeg prøver å finne en måte å feste TV og høyttalere på veggen slik at alle kabler skjules, samtidig som opplegget er fleksibelt med tanke på å koble diverse. Jeg har sett for meg at jeg borer et ganske stort hull bak TVen for alle kabler , og et tilsvarende hull nede ved gulvlisten for å få skjult opplegg.


Har tenkt på å lage en slags liten skjerm vegg som festes utenpå veggen der tv en henger.

Men ville gjerne sett hvordan andre løste dette problemet? Hva med en hvit minikanal på veggen. Bygger hus og skal snart kle igjen stuen så da må jeg ha alt klart i forhold til tv og lyd. Eller hva har dere brukt? Noen som har en bra løsning på hvordan å. Har lyst å legge de helt skjult nå når jeg har mulighet.


Har du ledningskaos bak tv-benken? Spillkonsoller, Apple TV , forsterker, PVR-boks , DVD-spiller er bare noe av det som finnes gjemt i tv -benker i norske hjem. LES OGSÅ: Boligens skjulte brannfelle . Kveile ledningene rundt kvistballer (fås kjøpt i blomsterbutikker eller interiørbutikker) – og lag kunst på tv -bordet (kulestatuer). Samtidig så kan du ta noen grep for å skjule printer, DVD-spiller etc.


Et solid bærepunkt ble satt opp for å bære en veggfestet TV , og en rekke hulrom og kabelgater skulle skjule alt av kabler og bokser, samtidig som jeg skulle ha tilgang til både strøm og skjulte antenne- og internett- kabler. Hun kan fortelle at designerne bak TV -løsningen også har lagt fokus på trender, og IKEA vil fortsette å jobbe med dette, og eventuelt utvikle flere varianter etter hvert. SKJULTE LEDNINGER OG OPPBEVARINGSPLASS: . Planlegger å kjøpe meg en tv som skal henge på veggen.


Veggfestet skal kunne tiltes og vries. Fra veggen og ned til receiver er det ingen problem, her legger jeg bare en .

Du har mange muligheter, hvis du vil unngå synlige kabler og ledninger – alt fra de enkle, som bare holder styr på kablene, til de optimale, der du skjuler kablene inne i en helt ny vegg. En bred kabelskjuler kan føre strøm-, antenne- og andre tilkoblingsledninger skjult ned på veggen. Høyttalerne er skjult i modulene bak perforerte fronter, og en egen plate skjuler alle ledninger. Kanskje er du blant disse: 'Mannen min har en drøss med modem og bokser, og ledninger ligger overalt.


Finnes det noen smarte løsninger for dette? Hur gör snickaren - Montering av tak och vägg gles. Fiskarhedenvillan 181views. Det fungerer bare perfekt, det eneste du skal tænke på er stikkene på nogle kabler er store, og måske man skulle stoppe dem i rør og væg inden du laver det færdigt, og murer det til.


Jeg stoppede selv HDMI og andre diverse kabler ind i væggen, inden jeg lukkede det til, og kom flere end der blev brugt i . For med nylanseringen Uppleva segler de nå også TV -er, med smart- funksjonalitet. Men den nye produktlinjen er mer enn bare smart- TV. En komplett løsning der kabler alt av kabler er ment å være skjult.


En pakkeløsning, levert flatpakket og med flatskjerm. Det er også møbler skreddersydd for TV -en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...