mandag den 27. juli 2015

Loddestation harald nyborg

Altid stort udvalg i loddekolber og el-værktøj hos Harald Nyborg. I Harald Nyborg kan vi tilbyde dig et bredt udvalg af loddekolber til situationer, hvor du skal lodde forskellige elektroniske komponenter. Vi forhandler loddekolber og dertilhørende udstyr fra en række anerkendte mærker som for eksempel Mutsutom, Selekta og Weller. Blandt vores udvalg kan du købe loddestationer og . MITSUTOMO LODDEPISTOLSÆT 100W.


Jun Jeg synes bestemt ikke det er overkill at købe den digitale til 7kr.

Loddepistolsæt fra Mitsutomo. Så den synes jeg sagtens du kan købe. Jeg opdagede at Hrald Nyborg også har et . Hvad er forskellen mellem loddetin og loddetråd? Jeg skal igang med at lære at lodde.


Men er i tvivl om hvilken model man skal vælge. Har hørt mange er rigtig glade for Weller. Rød Weller, er det den rigtige Weller?

Weller ser ud til at de har en lys blå farve. Den har det mest nødvendige, nemlig temperaturregulering og en passende holder med svamp. Let og handy- og så er den varm på minutter. Køb noget af god kvalitet.


Mine overvejelser går derfor på at anskaffe en god kolbe til at starte me hvilket forhåbentlig også bidrager til at mit projekt vil gå bedre. Følger: Følgere: Biler: Emner: Svar: 268. Jeg har igennem min RC hobby tit brug for at lodde tykke ledninger. Den fungere glimrende til mine projekter. Dengang hed butikken Landbrugsvognen - med varer fra Harald Nyborg.


Smart loddestation med digital temperaturkontrol og LED temperatur-display. Inklusiv 18V loddekolbe med mm lige loddespids. Smut du roligt en tur forbi harald nyborg.


De weller de har er helt fine til hobby brug. Naar du saa skal til at lodde saa lad väre med at skrue den höjere op end omkring 3grader. Hvis den ikke kan afgive nok varme til at lodde me saa skift spidsen til en större model.


Desværre har de ikke en på 17W som min Antex, men en på . Er watt ikke lidt for.

Jeg er egentlig glad nok for den, og til mit forbrug af loddetin er den fin. Nu er problemet bare at spidsen er slidt op, og jeg kan ikke finde en ny. Jeg har prøvet i Harald Nyborg hvor den er købt og i Brinck, men ingen af stedderne havde de en sådan spids. Men hvad er forskellen på de 2? Hvorfor er den ene dyrere end den anden?


Re: Hvilken loddestation ? Smittefar Wrote: Begge vil være fine. Købt i Harald Nyborg i dag for kr 33 og brugt til et hul. Så bruger du det lange bor som søgebor, ved at borer hele vejen igennem. Herefter bruger du der kortere og tykkere .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...