tirsdag den 8. september 2015

Stikkontakter engelsk

Glosbe, online-ordbog, gratis. Gennemse milions ord og sætninger på alle sprog. Bla milions ord og uttrykk på alle språk. Den Norsk til Engelsk ordbok online.


Oversettelsen av ordet stikkontakt mellom norsk, engelsk , spansk og svensk.

Kontroller stavning og grammatik. English-Norwegian Dictionary: Translation for stikkontakt. Dansk - Engelsk oversættelser. Jeg er med min familie på ferie i Englan men det er på pinlig vis gået vores næser forbi, at britterne kører med en anden art stikkontakt end Danmark. Jeg ville bare lige høre, om det er muligt at købe en omformer eller noget?


Skal afsted til London den 2 og skal jo have oplader til mobilen med og min hårtørre. Men så er det jo liige at jeg ikke kan bruge dem i deres stikkontakt.

Brennenstuhl rejseadapter - Med denne rejseadapter kan du tilslutte elektriske produkter med engelske stik (UK) til stikkontakter i andre europæiske lande. For å gjøre det enkelt for deg har vi samlet en liste over populære stikkontakter i utlandet, så du kan se hvilke reiseadaptere du trenger. Se oversikten over strømforsyning og stikkontakter i alle land og regioner nedenfor, med nyttige illustrasjoner så du lett kan se for eksempel hvilken stikkontakt de bruker i. Vet virkelig ikke hvordan jeg skal få forklart at jeg lurer på om en norsk ledning med norsk elektrisk støpsel passer inn i en britisk stikkontakt. Butikken jeg skal handle fra hevder at produktet har international voltage, men det hjelper jo ikke når pluggen er norsk og norsk stikkontakt , da MÅ man jo . Demontér den tredje pinnen, de to andre passer rett i norske kontakter. Britiske kontakter er laget slik at den tredje pinnen åpner opp hullene til de to andre.


Norske kontakter passer dermed rett i britiske hvis du bruker en kulepenn el. Nettstedet for deg som er opptatt av husbygging, oppussing og generell problemløsning i forbindelse med dette! Stik adapter UK til EU kan transformere et UK stik med ben over til et EU stik som passer i danske stikkontakter.


Oversetting av ordet stikkontakt mellom engelsk , norsk og spansk. UK-udstyr opfylder ikke de samme godkendelseskrav, som her i DK. Ja, oftest er der ikke jord på danske stikkontakter.


Industrial plugs and sockets for demanding use. Bestselgere Lavspenningsprodukter fra Electrification norsk - 66MB.

Filtre: Min: Max: IEC- kontakt. Vis bare UPS for rackmontering. De unike kvalitetene til engelsk hus ledninger umiddelbart konfrontere de fleste tilfeldige observatører i form av stikkontakter.


Hey Jeg vandt i sin tid en DVDoptager i Pokernets Everestturnering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...