torsdag den 5. november 2015

Omformer 12v 230v biltema

Har USB-uttak for tilkobling av f. MP3-spiller eller digitalkamera. Her er resultatene av ditt søk etter Elektromateriell omformer 12v 230v biltema. Sjekk tilgjengelighet og leveringstid på Elektromateriell hos de ulike nettbutikkene som selger Elektromateriell omformer 12v 230v biltema , og sammenlign prisene i oversikten nedenfor før du bestiller dine varer, slik at du kan være sikker på at . Bruk ditt V-utstyr (f.eks. kjøleboksen) hjemme!


Denne smarte lille dingsen omdanner 2V vekselstrømspenning til V likestrømspenning og er utstyrt med overopphetings- og kortslutningsvern.

Jeg har 12V utgang i båten og ønsker å bruke den som strømutgang til den bærbare maskinen. Laderen på den bærbare maskinen går jo på 230V (vanlig vekk kontakt) så jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en omformer å ha liggenes. Så jeg dro ned på biltema , fant en omformer som skulle være til en del . Solcellepanel - Lading av laptop, mobil, batteri osv.


Omformer 12v til 220V: Strømforbruk? Den laderen jeg har (swallow) er på maxamp. Biltema har en 2til 12V.


Men dem var utsolgt for den der . Den har et strømforbruk på 6A noe som gjør det utfordrende å finne en omformer.

Er på utkikk etter en omformer fra 2til 12V den er tenkt benyttet til en 12V vinsj, så må tåle min effekt på 500W ish. Testvinneren fra Carwise klarer grader etter tre timer. De tre andre boksene må tilkobles en eventuell ekstern 230-voltsadapter for å kunne kobles til en vanlig stikkontakt.


En slik omformer må da kjøpes i tillegg . Elektronik Lavpris forhandler 12V til 230V inverterer billigt! Se udvalget af kvalitets inverterer til omformning af 12V til 230V - Teknisk kompetent kundeservice! Kan noen si meg om denne er egnet til å bruke til en vanlig stasjonær pc?


Jeg har fra før dårlig erfaring men en jeg kjøpte hos ClasOhlson. MP3-afspiller eller digitalkamera. Kan jeg bruge den omformer til et par computerhøjtalere eller hvor meget strøm bruger sådan nogen med en sub og to satellitter? Dette er totalt overkill, når vi . Du skal ha omformer som gjør 220v om til 12v. Da kan du sette vekk billaderen.


Tror heller jeg ville har rigget med til med ei billig utelampe fra biltema og brukt 230v LED-perer. Du finder her transformer fra 220V til 12V med forskellig watt størrelse. Har du brug for omformer fra 12V til 230V eller søger du en anden form for strøm til camping, kan du klikke her . Den kommer med stik til bilens cigarudtag, så den kan bruges inde i bilen.


Den kan også kobles direkte til bilens batteri.

Den leverer på til 3watt og fungerer, som den skal. Den har været brugt en enkelt gang, og jeg sælger den, .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...