torsdag den 21. januar 2016

Krankboks sidder fast

Krankboks afmontering - Feltet. Jeg er igang med at sætte en MBK citybike jeg har arvet i stand. Hvilken krankboks sidder på min cykel? Jeg har afmonteret pedalarme etc. Djævlen ser ud således: Billede Er det bare en stor svensknøgle man skal bruge?


Den jeg største jeg har mangler lige et par mm for at kunne gabe over de flade sider.

Har også søgt lidt herinde og troede . I denne video viser vi hvordan du afmontere en traditionel krankboks med firkantet aksel. Jeg vil gerne udskifte krankboksen på min mountainbike, men skidtet sidder MEGET fast. Det lykkedes mig at skrue den løs i den ene side, men i den anden er jeg bare i gang med at ødelægge gevindet i stedet for. Er der nogle tricks til hvordan man får sådan en af . Start med at finde du af hvilken type krankboks der sidder på din cykel, der findes nemlig rigtigt mange forskellige mærker og modeller.


For jeg kunne frygte (brændt barn skyer ilden!), den sidder så fast , at stellet dør med den :-O. Køb aftrækker for shimano krankboks.

Passer til Shimano lukke krankboks og Kinex med flere. Denne aftrækker er ergonomisk udformet. Hos Danish Bike finder du en krankboks i god kvalitet til konkurrencedygtige priser.


Se vores udvalg her og bestil en krankboks med hurtig levering. Langt og kraftigt ergonomisk håndtag, der gør det nemmere at løsne krankbokse der sidder fast. Påarmen sidder pedalen med aksel som er skruet i pedalarmen. Nej det er ikke pedalen der skal af, det er den skue der går direkte ind i stangen akselen den skrue som pedalarmen sidder fast på akselen på, og sådan set skal det strammes og ikke af, Men det er. Det kan være, at når nu man alligevel er i gang, at det kan betale sig at købe en ny krankboks.


Kontrollér, at sadelpinden sidder ordentligt fast. Campagnolo holder fast i, at alle deres produkter skal leve op til højeste standard. Hvilket for Campagnolo også betyder, at størstedelen af alt er produceret i Europa og primært i Italien (enkelte dele i Rumænien). Dette betyder bare også, at delene bliver dyre, da europæiske lønninger (og arbejdsforhold) . Endvidere producerer Praxis en BB adapter krankboks , som gør det muligt at bruge dit mm kranksæt på en BBeller PFramme. Samtidig vejer den ikke mere end almindelige krankbokse og du slipper således for ekstra vægt.


Som det ses nedenfor, er kranken på denne cykel mm. Vær gerne lidt rundhåndet med fedt, derved undgåes, at krankboxen kommer til at knirke, når .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...