fredag den 22. december 2017

Hvad er en krumtapsføler

Jeg har en opel astra gsi, hvor jeg har læst fejlkode pga. Defekt krumtapsføler - citronik. Han anbefalede skift af tændspole og tændrør samt krumtapsføler. Tændspole og rør vil jeg selv skifte, men jeg aner ikke hvad pokker en krumtapsføler er.


Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvad det er for . Andre forumemner med Krumtapsføler problem. Jeg havde startproblemer med min bil,den var meget svær at starte og gik ud efter start,jeg fik skiftet dieselfilter og dieselventil det hjalp. Hej kan man måle om en krumtapsføler virker? Last edited by sussi on Tue 6. Nogle ideer om hvad der kan være galt?


Bilen er chippet og har vel kørt 20. Den prøver vi lige at skifte og ser om det virker. RIX skrev: fedt med hurtigt og god service skriv lige hvem det er, de skal jo have ros når de fortjener det :D det sker jo ikke for tit,og hvad regningen lød på? Kan ikke starte når den er varm. Hvad er der galt med min Golf4?


Bilens motor går nogle gange u når jeg kobler ud på vej til f. Jeg har snakket med en mekaniker, han tror det er en periodisk fejl. Men han kan ikke finde ud af hvad der er galt med . Sidder på en Fiat Tipo 16ie Hilsen Allan. I dag da jeg skulle starte var den længere end normalt og den hakkede hele vejen hjem ved lave omdr.


Da jeg slukkede og startede den igen var den 1 normal. Den meldte fejl på den nu skiftede krumtapsføler , men kom ikke tilbage efter jeg havde nulstillet fejlen. Generelt set virker den meget død - og det er kommet mere eller mindre i løbet af kort tid - der var intet overhovedet da vi købte den. Har skiftet krumtapsføler på min Carina E, men den melder stadig fejl (13). Nogen ideer til hvad problemet kan være?


Opel vectra B - Underlig motorfejl. Bargisen: lyder lidt ligesom en fejl jeg havde på min, det var en latterlig ting som en krumptaps sensor. Er det at finde den ideelle balance mellem pris og kvalitet af de nødvendige dele. Vores online butik er her til dette formål!


Du skal med det samme besøge vores online butik. På nogle få sekunder vil du få de seneste tilbu som passer til dine kriterier. Bare nogle få klik og din ordre er klar. Talentfude og professionelle supportere sidder klar til at fikse de . Hvornår går koldstartdysen på, og hvad bestemmer om den aktiveres eller ikke ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...