fredag den 12. januar 2018

Højttalerkabel thansen

Dav jeg har den del Supra Classic 2. Bedste højtalerkabel til bas. Højttaler kabel (2x mm²), . Følger: Følgere: Biler: Emner: 1Svar: 908. Komplet forstærker monteringssæt.


Indeholder alt nødvendigt til hurtig og nem installation.

De rigtige kabler kan gøre en stor forskel for lyd- og billedkvaliteten, og Elgiganten har et stort udvalg af kabler til overførsel af billede og lyd: Antennekabler (coax), komponentkabler, HDMI-kabler, højttalerkabler , iPod- kabler, minijack-kabler (mm), optiske kabler og strømkabler. Foruden kabler i forskellige længder og . Altså med det kabel der følger me taber du nok ikke det store ved at købe et billigt højttalerkabel i thansen , og så samle dem i en muffe. Edit: Nå ja, what Klaus said ;).


Hvis jeg skulle bruge kabelsko-løsningen, hvilken ledning skulle jeg så købe i T- hansen ? Køb Power wiring kit : Kabler og tilbehør hos thansen. Hej alle, nu har jeg siddet og læst mig frem til at dyre kabler, ikke giver. Thansen og køb deres tykkeste højttaler kabel ,.

DK tyndeste højttalerkabel , og fjerne enhver tvivl om. Hvorefter i samler det hele med T Hansen 29krs kabler. RJModularstik til Blød Cat STP kabel.


Kræver speciel netværks tang for samling. Køb billige AUX kabler og scart kabler her! Bilstereo, Installationskit mm². Jordkabel mm², længde: m. Strømkabel mm², længde: m. Dobbeltskærmet RCA-kabel, længde m. Højtalerkabel : x mm², længde: m. Guldpletteret AGU-holder med A sikring.


Store højttalere skal også have tykkere kabler, og tykkere kabler koster igen mere. For mig er det rart at vide, at der ikke er et svagt led i mit Hifi. Det synes alle der går op i Hifi.


Man køber bare ikke billigt kabel til dyre højttalere. Der findes højttalerledning og det er noget tyndt klamp. Uanset anvendelsesområdet, så vil jeg anbefale noget højttalerkabel fra.

Harald-Nyborg eller THansen. De havde også meter antennekabel med stik til kr. Til forbindelse højttalerkabler af komponenter af høj kvalitet, forgyldt. Specifikationer: længde: mm. Gribehylsteret: Ø 1x mm.


Leveringsomfang: x sort, x rød. Banankobling, HUN = forlængerled for Ø=4mm. Jeg har lige været ude i T. Hansen , og har købt en basboks med en forstærker på. Hos THansen købte jeg spraylim, beklædning, hjørner og håndtag. Resultatet blev OK (Ikke ment som reklame).


Der er højttaler kabel her. Ved ikke hvilken amp du har. Men er det rør er det især vigtigt at enhedens modstand (ohm) passer med . Vi er ved at lave en ladeskikke i klubben. Den vil få sin strøm (12V) fra en række store akkuer.


Vi vil kunne komme ud for at der vil blive sat en del lader til, som nok vil trække en del A. Så ledningen fra akkueren til ladeskinnen skal kunne klare en del strøm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Thermoelectric generator module

II-VI Marlow power generation technology takes existing temperature differences to produce renewable energy for a variety of small and larg...